
Vevők, fogyasztók
A termékek vevőkhöz, fogyasztókhoz való eljuttatása során jelentős az energiafelhasználás. A Masterplast Csoport a felelős fogyasztás elvének figyelembevételével folyamatosan optimalizálja disztribúciós stratégiáját és növeli a gyárból közvetlenül a vevőkhöz történő kiszállítási arányát. A vevői, fogyasztói körben törekszik a beszerzési társaságokkal való együttműködésre, és nagy volumenben történő vevői kör bővítésére.
Rugalmas logisztika
80 000+ teljesített megrendelés évente 
				100 000 m2 raktárfelület 
				3 millió megtett kilométer évente 
				136 saját teherautó
			
Vevőközpontú kereskedelem
20 fő értékesítés támogató csapat 
				12 értékesítési képviselő 
				5 partnerekhez rendelt vevőszolgálati kolléga 
				2 műszaki szaktanácsadó
			
A Masterplast csoport disztribútor leányvállalatai építőanyag kereskedőket, beszerzési társaságokat és barkácsáruház láncokat is kiszolgálnak. Országonként eltérő az építőanyag kereskedelmi szektor felépítése, ezért minden piacon olyan egyedi értékesítési politikát kell kidolgozni, amely a legmagasabb piaci részesedést és eredményességet biztosítja.
A leányvállalattal nem rendelkező piacok kiszolgálása export osztályokon keresztül történik.
A cél, hogy az adott piacon erős lokális stratégiai partnerek képviseljék a Masterplast termékeit. Az export tevékenység fejlődése biztosítja az üvegszövet és tetőfólia piaci pozíció erősítését, és ezen szegmensekben az Európai Unió országaiban megcélzott piaci részesedés növelését. A széles szortiment és a fejlődő gyártói háttér biztosítja a növekvő versenyképességet. A partnerek számára értéket elsősorban az ellátásbiztonság, a stabil minőség, a termékekhez tartozó tanúsítványok, valamint ár-érték arány jelentenek.
A disztribúcióból eredő energiafelhasználás és kibocsátás csökkentés érdekében legmodernebb euro 6 típusú kamionok képezik gépkocsiparkjának jelentős hányadát.
A közvetlen telephelyről vevőkhöz történő kiszállítás Sárszentmihályon 2019-ről 2021-re 18%-kal nőtt, míg a legnagyobb szabadkai gyártóegységben 63%-kal nőtt, Kálon pedig 85%-kal volumenre vetítve.